Kirjassa on runsaasti esimerkkejä yritysten luomista menestystarinoista, jotka perustuvat aktiiviseen asiakkuuksien johtamiseen. Asiakkuuden arvon määrittämistä tarkastellaan kirjassa useiden eri mittareiden avulla. Teos soveltuu käsikirjaksi kaikille asiakkuuksien kehittäjille organisaatioissa, erityisesti yritysten strategiselle johdolle ja markkinointi- ja asiakkuusjohdolle.
perjantai 20. toukokuuta 2011
Asiakkuuksien aktiivinen johtaminen
Kirjassa on runsaasti esimerkkejä yritysten luomista menestystarinoista, jotka perustuvat aktiiviseen asiakkuuksien johtamiseen. Asiakkuuden arvon määrittämistä tarkastellaan kirjassa useiden eri mittareiden avulla. Teos soveltuu käsikirjaksi kaikille asiakkuuksien kehittäjille organisaatioissa, erityisesti yritysten strategiselle johdolle ja markkinointi- ja asiakkuusjohdolle.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Tämä on blogina vissinkin pituudeltaan ja tiiveydeltään lähimpänä sitä mitä pitikin. Peukut siitä!
VastaaPoistaKeep it short and simple, I quess. Selkeä teksti. Vähän syvällisempi setti olisi toiminut minulle paremmin. ***½
VastaaPoista